FabrykaWiedzy.com
Gra komputerowa jako przedmiot prawa autorskiego
Gra komputerowa jako przedmiot prawa autorskiego

Gra komputerowa jako przedmiot prawa autorskiego

Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości. W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak: - proces ewolucji gier komputerowych, - cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych, - „sprzedaż” przedmiotów tzw. własności wirtualnej, - ochrona awatarów, - naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku. Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki. Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze – w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

99,00 zł

brutto

Dostępność: Brak w magazynie

Informacje dodatkowe

TytułGra komputerowa jako przedmiot prawa autorskiego
ISBN9788326442827
Data wydania30-12-2014
SymbolOIS0001
Liczba stron336
WydawcaWolters Kluwer
AutorMatusiak Ireneusz
KategoriaPrawo patentowe
99,00 zł

brutto

Reklama
pixel